Jumaat, Mei 21, 2010

Cadangan Perjumpaan Point 2

Hujung tahun lepas semasa berkunjung ke rumah Balqis, kami bersetuju untuk mengadakan perjmpaan member-member point 2. Namun sehingga kini masih belum ada tindakan yang serius. Oleh itu saya mencadangkan perjumpaan points 2 dibuat sehari sebelum perjumpaan yang dicadangkan oleh geng utara pada akhir tahun ini.

Kepada ahli-ahli point 2 yang akan hadir pada perjumpaan tersebut boleh berhubung dengan saya untuk kita merancang pertemuan, sama ada di tempat yang sama atau kawasan yang berdekatan. Paling tidak boleh berkunjung ke rumah saya. Rumah saya dengan Teluk Senangin yang menjadi tempat pilihan buat masa ini, hanya kira-kira 90 km dari rumah saya iaitu 1 jam perjalanan.

Semuanya terserah kepada rakan-rakan, sekiranya mahu menjayakan cadangan ini boleh berhubung dengan saya 017-5076314.

Tiada ulasan: