Isnin, Mei 10, 2010

Blog MP Seri Pinang Dalam Kenangan Jadi Pelengkap



Sekarang aku sedang cuti semester, adalah masa sikit. Melihatkan blog aku yang semakin berserabut, aku mengambil keputusan untuk membina blog baru khas untuk rakan-rakan point 2 MPSP 92/94 berhubung dan mengetahui perkembangan rakan-rakan. Rakan-rakan dari points yang lain juga boleh memanfaatkan blog ini.


Kewujudan blog ini bukanlah nak bersaing dengan blog lain yang menyediakan kemudahan yang sama seperti blog mpseripinang dan mpseripinangning tetapi menjadi pelengkap kepada blog tersebut.


Semasa berkunjung ke rumah Balqis hujung tahun lepas, kami ada melahirkan hasrat untuk membuat perjumpaan dengan rakan-rakan point 2. Semoga dengan kewujudan blog ini akan menjadi jambatan penghubung antara kita dan akan berjaya menemukan kita.


Saya amat mengalu-alukan rakan-rakan menghantar berita tentang diri dan keluarga masing-masing atau rakan-rakan yang lain agar dapat saya paparkan diblog ini untuk pengetahuan kita semua. Saya sedang mengusahakan paparan alamat dan perkembangan semua rakan point 2. Sekiranya rakan-rakan mempunyai maklumat tersebut hubungilah saya.


Bermula dari sekarang berita dan maklumat tentang MPSP tidak akan dipaparkan di blog santai lagi, sebaliknya akan dipapar di blog MP Seri Pinang Dalam Kenangan. Kunjungilah blog MP Seri Pinang Dalam Kenangan di alamat http://mpseripinang9294.blogspot.com/.

Tiada ulasan: